رمز بازی Far Cry

رمز بازی Far Cry

قبل از همه باید Far Cry Cheats Enabler رو دانلود کنید و فایل DevMode.lua موجود در آن را با DevMode.lua موجود در دایرکتوری بازی جایگزین کنید.(قبل از اینکار یک کپی از DevMode.lua موجود در دایرکتوری بسازید تا در صورت رخ دادن هر اشتباهی، کپی را جایگزین اصلی کنید...). حالا یک شرتکات از آیکون اصلی بازی تهیه کنید و وارد Properties آن شوید. در Properties فیلد Target را پیدا کنید و بدون دستکاری کردن نوشته‌های موجود در آن، یک فاصله به آخر نوشته‌ی موجود اضافه کنید و عبارت زیر را بعد از فاصله کپی کنید. devmode-
حالا بازی را از شورتکات تغییر داده شده شروع کنید. در محیط بازی کلید‌های زیررا بزنید تا کد مربوطه فعال گردد.

کلید

عملکرد

P

همه اسلحه‌ها

O

۹۹۹ خشاب 

F4

عبور از در و دیوار  

F2

 حرکت کردن به هدف بعدی

F9

ذخیره کردن حالت فعلی [Save]

F10

اجرا کردن ذخیره‌ها [Load]

F11 

اطلاعات اضافه 

F1

زاویه دید 3rd یا 1st

Backspace

نسوز کننده 

=

افزایش سرعت 

-

کاهش سرعت 

F5

بازگشت به سرعت عادی 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرشاد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ق.ظ

چنتا رمز واسه بازیّ
ّFABLE the lost chapters
بزارین.
لتفآ به ایمیل من بفرستید
با تشکر

حسین شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://knight.mihanblog.com

سلام وبلاگ جالبی دارید . اگر مایل بودید با هم تبادل لینک داشته باشیم به من اطلاع بدید.
وبلاگ تخصصی سری بازی های Stronghold

حسین شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ب.ظ http://knight.mihanblog.com

دوباره سلام من آدرس شما رو به لینکستان وبلاگم اضافه کردم. خواهشمندم شما هم من رو با نام
َStronghold Knight
اضافه کنید.
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد